Skip to Content

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

18 Դեկտեմբերի, 2023 • Սաթենիկ

Ամփոփում ենք 2023-2024 ուստարվա առաջին ուսումնական շրջանը. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր:

Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-րդ դասարանցիներ

  1. Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ «մայրենի լեզու» բաժնի հղումը։

Մայրենի լեզվի կարգ

2. Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր մայրենի լեզվից քանի՞ նյութ ես հրապարակել բլոգում։

Ես սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր տեղադրել եմ քառասունութ գռարում։

3. Գրիր սեպտեմբերից առ այսօր կատարած ամենահետաքրքիր ուսումնական նախագծի, աշխատանքի մասին, տեղադրիր նաև հղումը:

Բառային աշխատանք

 

4. Մայրենի լեզվի ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել։

Սեպտեմբերի։

5. Քանի՞ բառային աշխատանք ես հրապարակել բլոգումդ։ Կցի՛ր աշխատանքիդ էջերի հղումները։

Մեկ։

6. Ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանքներ ես կատարել այս ուսումնական շրջանի ընթացքում։ Նշի՛ր վերնագրերը և կցի՛ր հղումները։

Մի անգամ Թթվաստանում

7. Սեպտեմբերից մինչև հիմա քանի՞ գիրք ես կարդացել, թվարկիր, անպայման նշիր հեղինակի անունը։ Կցիր նաև այդ գրքերի մասին քո բլոգում գրած պատումները։

Ոչ մի։

8. Առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում ի՞նչ բանաստեղծություններ ես սովորել, թվարկիր դրանք և ներկայացրու քեզ ամենից շատ դուր եկածները և հիմնավորիր ընտրությունդ։ Կցիր նաև այդ բանաստեղծությունների հիման վրա քո պատրաստած տեսանյութերը:

Ամեն ամեն ինչ ոսկեզոծվել է

9. Նշիր քո անհատական ռադիոյի կամ թիվիի վերնագիրը: Տեղադրիր հղումները:

Ես չունեմ ռադիո կամ TV:

10. Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս տան անդամներից քեզ ո՞վ է օգնում և ի՞նչ հարցում։

Ոչ մեկ։

11. Քո կարծիքով ինչպե՞ս ես աշխատել առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում։

Լավ եմ աշխատել։

  • Լավ եմ աշխատել
  • Չեմ աշխատել
  • Գերազանց եմ աշխատել
  • Ավելի լավ կարող էի աշխատել
  • Այլ պատասխան

12. Գնահատի՛ր վարքդ մայրենի լեզվի դասերին։

Այլ պատասխան։

  • Կենտրոնացած եմ աշխատում և գրեթե միշտ լսում եմ ընկերներիս պատախանները և ուսուցչիս խոսքը։
  • Դանդաղ եմ աշխատում, բայց կարգապահ եմ և ուշադիր։
  • Դասերի ընթացքում անուշադիր եմ և ցրված։
  • Դասերի ընթացքում շատախոսում եմ, բայց հետո լրացնում եմ բացթողումներս։
  • Այլ պատասխան

13. Ծնողներիդ (մայրիկի կամ հայրիկի) կարծիքով ինչպե՞ս ես աշխատել առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում։

Իմ մայրիկի կարծիքով լավ եմ աշխատել։

14. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Հարց չէի ավելացնի։

15. Աշխատանքը բլոգում տեղադրելիս կցիր այս տարվա ընթացքում արված քո ամենահաջողված լուսանկարը, Paint-ով նկարը։

 

  • լսում եմ ընկերներիս պատախանները և ուսուցչիս խոսքը։
  • Դանդաղ եմ աշխատում, բայց կարգապահ եմ և ուշադիր։
  • Դասերի ընթացքում անուշադիր եմ և ցրված։
  • Դասերի ընթացքում շատախոսում եմ, բայց հետո լրացնում եմ բացթողումներս։
  • Այլ պատասխան։

13. Ծնողներիդ (մայրիկի կամ հայրիկի) կարծիքով ինչպե՞ս ես աշխատել առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում։

14. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

15. Աշխատանքը բլոգում տեղադրելիս կցիր այս տարվա ընթացքում արված քո ամենահաջողված լուսանկարը, Paint-ով նկարը։

Թողնել պատասխան

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Զանցել գործիքագոտուն